AK Ravne

Plezalne počitnice po naravnih in umetnih grifih

Počitnice so rezervirane za plezanje!

Na seznamu mojih poletnih aktivnosti ostane le malo časa za kaj drugega, kot za plezanje . V začetku julija (7.7. – 18.7. 2010) sva se z Gregorjem udeležila poletnih priprav slovenske mladinske reprezentance v Franciji.  Že 21.7.  sem zopet odpotovala, tokrat v Italijo. Naša odprava (Stanko in  Davo Mihev, Simona, Tara in Živa Ledinek) se je odločila da razišče plezališča na območju Finale Ligure. Ta čas so v Sloveniji sicer potekali reprezentančni treningi v Šmartnem in na račun mojega “počitnikovanja”  v Italiji, sem izpustila štiri. Julij se je končal in avgust je prinesel še zadnje treninge pred 2. letošnjo tekmo Evropske mladinske serije (EMS) na Dunaju. Prvič od kar tekmujem na mednarodnih tekmovanjih, se mi je uspelo uvrstiti v deseterico finalistk in na koncu sem osvojila 8. mesto. Uspeh na tekmi pa mi je priskrbel še letalsko karto v Edinburg, kjer bo letos septembra Svetovno mladinsko prvenstvo.

POLETNE PRIPRAVE

Že spomladi je bilo govora o tem, da bomo v času poletnih priprav plezali v Franciji. Obiskali smo plezališča Ceuse in La Balme, vmes pa smo si šli navijat za člane na dve tekmi (Chamonix SP in Arco Rock Master). Na pomladnih pripravah nam na žalost ni uspelo izpeljati krsta za novince, zato smo ta dogodek prestavili na poletje. Zaradi varnostnih ukrepov je ceremonija potekala na travniku izven kampa, ker nismo hoteli tvegati, da bi nas zaradi preglasnega smeha nagnali iz kampa. Dneve počitka smo preživljali na jezeru in večere (tudi plezalnih dni) ob igranju odbojke. Pa tudi za shopping se je našel čas (seveda v Arcu), ko smo čakali na začetek tekme in smo se malo sprehajali na okrog z sladoledom v roki.

Plezanje v Ceusu

Ena gasilska (La Balme)

Plezanje v La Balmu

FINALE LIGURE

80 km od Genove (proti Franciji) ob obali leži kraj Ceriale. Tam smo bili nastanjeni v bungalowu (Camping Baciccia). Do plezališč smo imeli približno 20 min vožnje in še povprečno 15 min dostopa. Čisto vsako plezališče, ki smo ga obiskali je imelo drugačen tip skale in smeri so se zelo razlikovale, zato je bil vsak novi plezalni dan nekaj posebnega. Preden smo šli plezat (popoldne senca v plezališču) oz. ko smo prišli s plezanja (zjutraj senca v plezališču) smo se po navadi kopali v morju in se potapljali (totalno nezanimivo peščeno dno :D). En dan pa smo šli na izlet v Genovo in si ogledali Acquario Village – Acquario di Genova, Biosfera, Bigo, La Città dei Bambini (nekakšna Hiša Eksperimentov) in Galata Museo del Mare.

TEKMA EMS  DUNAJ

Ta vikend (13. – 15. avgust 2010) je na Dunaju potekala 2. tekma EMS. V petek zjutraj sva z Gregorjem odpotovala v Avstrijo in okoli treh popoldne smo se že nastanili v hotelu, kjer smo prebivali v času tekmovanja.  V soboto so potekale kvalifikacije (1. smer zjutraj, kosilo, 2. smer popoldne). Kar 16 deklet v moji kategoriji (vključno z mano) nas je uspelo v 1. smeri priplezati do vrha. Druga smer je bila torej odločilna za uvrstitev v finale. Na koncu mi je le uspelo in sem si po kvalifikacijah s še dvema sotekmovalkama delila 9. mesto. Občutki so bili enkratni. Finalni nastop sem v nedeljo odplezala sproščeno in zelo sem ponosna na svoj rezutat (8. mesto). Po kosilu smo se vrnili v tekmovalno halo kjer smo plezali bulderje do večera. Sklenili smo tudi nekaj novih prijateljstev.  Španci, s katerimi sva se pogovarjali s Katjo, so naju povabili, da lahko gremo kam skupaj plezat, če prideva v Španijo. Pika na i te nedelje pa je bilo dejstvo, da mi je uvrstitev prinesla vstopnico za letošnje mladinsko svetovno prvensto v Edinburgu (ekipo Slovencev  bomo zastopale le 4 dekleta in 8 fantov, skupaj 12 tekmovalcev).