AK Ravne

Cordillera Blanca

Pozdravljeni. Da se oglasim se jaz na nasi strani iz Huaraza, kjer se trenutno nahajamo po aklimatizacijski turi. Po 37 urah potovanja smo 27. aprila ob 6. zjutraj po lokalnem casu prispeli v Huaraz.
Ze naslednji dan smo zaceli z aklimatizacijskimi turami. Razdelili smo se v kolesarje in pesake. Prvi so odsli v dolino Llaca, kjer so se povzpeli 4450 m visoko, drugi pa smo kolesarili v okolici Huaraza na prelaz 4200 m visoko. 30km vzpon na tej visini te kar lepo zmatra. Tretji dan smo se odpravili v dolino Ishinca. Opravili smo skupni aklimatizacijski vzpon na 5420 m visok Uros. 30. aprila po sestopu z Urosa so se Grega Lacen, Matej Flis in Miha Hrastelj se isti dan povzpeli pod Z steno Tocllaraja ter postavili visinski tabor na 5100 m. Naslednje jutro so ob 4,30 zaceli z vzponom po Direktni smeri (D+, 1032 m) ter se v bazni tabor vrnili ob 20. uri. Ze okoli 9. ure dopoldne so jih zakrile megle in oblaki. Ko so dosegli vrh, je zacelo sneziti, vidljivost pa je padla na kak meter. Nameravan sestop po “normalki” so opustili in “abzajlali” kar po smeri vzpona. Spremljali so jih prsni plazovi in mestoma slab led za izdelavo Abalakova. Kot je rekel Miha, danes smo pa doziveli dzihat

Dopolodne 1. maja smo se v visinski tabor pod Tocllarajem odpravili tudi mi (Domen, Tavbi, Jani in Penec) z namenom, da danes ponovijo SZ greben Tocllaraja. Zaradi velike kolicine novozapadlega snega in nevarnosti plazov smo se po na pol prespani noci v malem zasnezenem sotorcku nameravanemu vzponu odpovedali in sestopili v bazni tabor.
Trenutno cakamo na boljse vreme in ze razpravljamo o novih ciljih. O teh pa naslednjic.